TEREZINA LAZANJA PO MOJE S ČIČERIKO

Jed je izredno okusna, potrebujemo pa zanjo nekoliko več časa za pripravo sestavin. Ko je vse pripravljeno gre sestavljanje lazanje - enostavno in hitro.  😊

Osnovni recept sem povzela od Tereze; 'ZDRAVO, TEREZA!', ki sem ga poveganila in naredila po svoje. 




Torej;
Za plasti uporabimo jajčevec in bučke - narežemo na tanko in popečemo 5min v pečici (170st), da spustijo vodo. 



Pekač naoljimo (sama sem uporabila kokosovo maščobo), ter za prvo plast položimo popečene jajčevce, nanje damo mlado svežo špinačo, čez njo mešanico iz čičerike.


Mešanico naredimo: čez noč namočimo čičeriko, ter jo naslednji dan skuhamo. Ali uporabimo iz piksne, torej konzervirano. 


Čičeriki dodamo narezano manjšo čebulo, česen, pelate, solimo, popramo in premešamo. 






Nato sledi plast skute z jajcem, a sama sem uporabila nadrobljen tofu. Prelila sem ga z nekaj izstisnjene limone, posolila, ter začinila s posušeno baziliko.



Kvasni kosmiči se dobijo v 'zdravih' trgovinah, kot je npr Kalček in tudi drugih kot je Mercator, Spar.

(Slika zgoraj embalaža kvasnih kosmičev od Rapuzel.) Gre za deaktiviran kvas v kosmičih.

Uporaba kvasnih kosmičev je vsestranska; od domačega veganskega parmezana, zgoščevanje omak, potresemo lahko po solatah, dajemo v juhe, rižote, testenine, kaše, rastlinskim smetanam oz povsod tam, kjer želimo dodati sirno noto, saj po okusu spominja na sir. 😗 



Tako pripravljenemu tofuju sem dodala mešanico sojinega jogurta in ovsene smetane za kuhanje z malenkost limoninega soka - da dobimo konsistenco kisle smetane. 

Premešamo, ter dodala sem kar precej suhih kvasnih kosmičev (za okus sira) in malenkost chia semen, da je masa postala podobna sočni skuti. Masino konsistenco lahko sprotno korigiramo. 
S 'skuto' prekrijemo prejšno maso iz čičerike.  



Prekrijemo s popečenimi bučkami, ponovimo plasti - sama nisem, ker sem imela prenizek pekač. 😂

Zadnja plasto so popečene bučke (ali zelenjava, ki nam je ostala), na katere naribamo 'parmezan', da dobimo zapečeno skorjico. Ker ga nisem imela sem improvizirala, ter premazala z mešanico sojinega jogurta in ovsene smetane za kuhanje s primešanimi kvasnimi kosmiči. 

Pečemo 20min na 190st. 




DOBER TEK! 💚

Okus: zelo osvežilen in krasno poudarjena bazilika. Okusi se odlično dopolnjujejo.
Za konec svoja opomba: pri uporabi čičerike svetujem uporabo chia semen pri pelatih, ker je sicer malenkost preveč tekoče.
Vsekakor priporočam jed. Mi jo zagotovo še naredimo, ker je ena boljših veganskih različic.


Svetujem ogled še LAZANJA PO MOJE Z RJAVO LEČO. 

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u

Hvala za tvojo podporo. 💥  

Komentarji

Priljubljene objave