KAKI VEGAN SLADICA




Sladica katera naju je s partnerjem tako navdušila, da bo odslej v obdobju kakijev pogosto na mizi. 
Gre za daleč najboljšo sladico ever, če se lahko tako izrazim. 😊 Ob tem naj povdarim, da kakija sicer sploh ne maram. Ja, vem, krivična sem do tega izredno zdravega sadeža... 😏
In še domače imamo..

Torej, to naj bo vzpodbuda za vse, ki prav tako niste navdušeni nad kakijem. Morda, od slej - boste. Dajte si/mu še eno priložnost! 😍

Priprava te sladice je enostavna in hitra, sladica pa prava paša za oči, kot brbončice. Gostje bodo navdušeni. Garantirano! 


Potrebujemo;
  • 2 zrela kakija (lahko več - v kolikor imate goste oz potrebujete več 'kozarčkev' sladice ali, če boste delali več plasti). 
  • Vegansko smetano - obstaja več različnih, ki se jih dobi v Spar-u, Intersparu, Mercatorju in specializiranih 'zdravih' trgovinah. Osebno mi je najljubša oz najokusnejša od Soyato Wip/Kokos - na sliki - spodaj, a slednje tokrat nisem uporabila, ker je nisem imela pri roki prav tako bi v kombinaciji s kakijem sicer raje uporabila sojino/Soyato Wip - na sliki.
    Uporabila sem kar 'prah' iz Spar-a, ki je priročno vedno pri roki, kot zmeša se ga lahko tudi z vodo. (Na sliki - spodaj.) 
               

  • Žličko/5g bourbonskega vanili ekstrakta/pasto; tokrat sem uporabila - na sliki.

  • Sladkor v prahu - opcijsko. Uporabila sem vanili sladkor, ki sem ga zmlela v kavnem mlinčku.
  • Rum/20ml - oz. po okusu
  • Ščep soli
Sestavine povečamo glede na količino oseb oz plasti.
Napisane sestavine zadostujejo za 4 osebe v malem kozarčku (dober dcl), ena plast - kot razvidno na slikah.

POSTOPEK; 

Kakijevo sredico/zrelo 'meso' damo v blender (ali multipraktik), dodamo sladkor v prahu - po okusu (glede na to koliko je že sam po sebi sladek - lahko tudi ne dodamo, seveda), ščep soli, ter rum. 


Zblendamo v gladko kašo.

Smetano stepemo po navodilih, ki smo ji dodali sladkor v prahu in vanilijevo pasto.

V kozarčke nadevamo smetano, nato kakijevo kašo. Lahko ponovimo več plasti. Na koncu damo malo smetane, okrasimo z oreščki; sama sem uporabila mandelj in lešnik, ter posujemo z grobo zmletimi oreščki; sama sem zmlela mandlje in lešnike, ki sem jih predhodno popekla v pečici. 
Ter, lahko dodate kakšen arancin. Sama kdaj dodam mandarinin ali pomarančni arancin. Odvisno katerega imam pri roki. 

Recept za ARANCINE po starem siciljanskem receptu - kmalu dopištem na blog. Spremljaj me. 

   

Preden postrežemo sladico jo damo v hladilnik, saj je sladica fenomenalana hladna. 

Svetujem še BOUNTY SLADICO, ki je prav tako božanska. 😋

Nato le še DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u



Hvala za tvojo podporo. 💥

Komentarji

Priljubljene objave