PIZZA VEGAN


Vam diši pizza in bi eno snedli na hitro? 😍

Ni problem, kajti za sestavine lahko porabite karkoli imate v hladilniku! 

Sama sem si jo tokrat zaželela prav z Rajkotom. 😂 Naj razložim.
Rajko je v bistvu nadomestek dimljene šunke. 
Upam, da ni kdo mislil kakšnega osebka. 😀
Rajko na sliki; 

Dobi se jo na spletu oz jo sama kupujem v veganski restavraciji Loving Hut

Prav tako sem si tokrat zaželela pizze s 'sirom' in glede njih sem zelo kritična. Noben mi ni nekaj posebno všeč. Mi pa zmaga ta iz Loving Hut-a, ker mi je edini na trgu (kar jih je sedaj na voljo), ki je okusen tudi ko se stopi. 
Ter, pomembno, da se sploh stopi. Marsikateri se sploh ne ali pa je groznega okusa.

Sedaj imajo v svoji ponudbi kar tri veganske 'sire'; 


  1. Cheddar sir (za hamburgerje) - najbolj rumene/oranžne barve, 
  2. Mozzarella (primeren za pizze), ter 
  3. GRISTIEN sir (za sendviče). 

Sama nisem bila nikoli navdušena nad Cheddar-jem, kot ne nad ostalimi veganskimi, zato sem tokrat vzela sicer vse tri okuse, a zelo zelo malo količino vsakega. 
Gristein-a poznam in vem, da je odličen tudi na pizzi. Tokrat sem dodala na pizzo ostala dva okusa. Torej mozzarello in cheddarja. 

Končni izzid glede okusa pizze: še vedno mi je ljubša brez sira. 😕 
To sicer ne pomeni, da mi sira nista všeč. Nasprotno. Cheddar me je celo očaral, a z Rajkotom - v toastu. 😂
Dejstvo je, da imamo ljudje različne okuse, torej vsekakor priporočam, da preizkusite različne 'sire' na pizzi. 

Glede na svoj okus ne priporočam drugih sirov, ki so mi grozni že samo, ko jih odprem in zavoham. Okus pa tak, da mi nikakor ne gre dol. 

Edini še in najboljši približek siru je od Veganz; pakiran nariban - za pizzo, ter v lističih - za jest npr v sendviču. Slednji se pa nikakor ne stopi v kolikor bi ga dali v pečico (na lazanjo, musako ipd).
riban Veganz
v lističih Veganz


Na spodnji sliki so 3-je okusu 'siri' iz Loving Hut-a, ki so mi top in jih priporočam. Najbolj pri srcu pa mi je sedaj ravno Cheddar. 💛 
Vsi ti siri so na osnovi kokosovega olja in NE palminovega, kar mi je še posebej všeč. 💚

Torej, da se vrnem k pizzi. 

Zanjo ne potrebujemo niti Rajkota, niti sira, temveč le sestavine, ki jih imamo v hladilniku - za porabit. 

Sama sem tokrat uporabila načrtno tudi sir in Rajkota - sicer delam navadno brez teh nadomestkov/sestavin.

Tokrat sem potrebovala;
  • rdečo in zeleno papriko
  • bučko
  • paradižnik
  • koruzo
  • por
  • šampinjone
  • olive
  • nekaj koščkov Rajko-ta
  • 'sir' Chaddar
  • 'sir' Mozzarella
  • Jalapenos
  • pelate
  • divjo rukulo
  • testo


Testo lahko naredite sami, tudi brezglutenski (*spodaj recept), a sama sem tokrat uporabila kar kupljenega - iz Lidl-a.
Je veganski, čeprav brez vegan oznake.  

In, mimogrede, boljši je ta kot iz Hoferja. Tam ga imajo tudi. 



Pizzo naredimo po svoje. Vsak ima svoj način zlaganja sestavin. 










Bistveno je, da pelate začinimo, ter s paličnim (ali z metlico za mešanje) zamešamo. 
Nato pelate razporedimo po testu. 
Zelenjavo oz željene dodatke razporedimo po želji in okusu. 

Recept za brezglutensko testo za pizzo za 2 osebi; 
  • 150g ajdove moke
  • 150g riževe moke
  • malo manj kot vrečko suhega kvasa
  • malo oljčnega olja
  • sol
Potek; Ajdovo in riževo moko zmešamo s suhim kvasom, dodamo 3 dcl mlačne vode, malo oljčnega olja in soli in zmešamo do gladkega.
Testo razporedimo po pekaču, ter obložimo po želji. 
Pečemo cca 15 min na najvišji temperaturi.


DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u


Hvala za tvojo podporo. 💥





Komentarji

Priljubljene objave