VEGANSKI TOPLI SENDVIČI

Topli sendviči - sanjala sem jih kar nekaj let. 
Prepričana sem bila, da jih ne bom nikdar več jedla, saj vsebujejo vse tisto česar vegani ne jemo.
In s čim nadomestit vse te sestavine, da bo enako okusno? Hm... Razmišljala sem in vedno se je pri kakšni sestavini zataknilo...

Vendar ... včeraj, ko je bilo hladno, ko smo se vračali z ogleda novoletnih lučk iz Ljubljane... od teh kruhkov pa se mi je že skorajda bledlo - se mi je utrnila ideja.
Na poti nazaj proti domu, je bila odprta še veganska restavracija Loving Hut, ter sem tako uspela dobit sestavine. 💚


In sem poskusila, naredila - uspelo je v prvo! Jaz pa seveda čist navdušena. Zdaj se jih ne morem najest. 😂

Topli sendviči so odlični tudi za nenapovedane obiske. 😉


 


Od sestavin potrebujemo; 

  • sojin navadni jogurt (sama kupujem Hofer-jevega)  - na sliki /cena 1,99€ za 500ml
  • rastlinska smetana za kuhanje (kupim od dm - ovseno )  - na sliki/cena 0,99€ za 250ml
  • sveža limona
  • Rajko (rastlinski nadomestek šunke - kupim v Loving Hut veganski restavraciji/cena 5,50€ za 300g oz spletno naročilo/web vegesnek.si )
  • veganski sir (sama sem uporabila tokrat mozzarelo iz Loving Hut veganske restavracije/osebno mi je edino njihov sir res tak, da ga zmorem jesti, kot je edini, ki se tudi zares stopi in ni neka 'plastična zadeva' - nisem ljubitelj nadomestkov, verjetno že veste 😏 )
  • začimbe (sol, črni poper, kajenski poper, bazilika, origano, majaron, rdeča paprika v prahu, malo kurkume)
  • svež peteršilj - nujno (vsaj zame, ker da tisto piko na i ).  

Priprava je enostavna in hitra - kot vedno 😍 .

Torej, da dobimo osnovo za tople sendviče, moramo narediti 'kislo smetano'. 
To naredimo tako, da damo nekaj sojinega jogurta v posodo, ter dolijemo nekaj ovsene smetane za kuhanje. (Odvisno tudi od količine 'kruhkov', ki jih bomo delali...) Premešamo, ter stremimo k temu, da dobimo še vedno tekočo, a že gostljato zmes. Dodamo nekaj ščepov soli, ter malenkost limoninega soka. 
Sama delam vse 'od oka' zato težko napišem koliko česa, a naj bo nek približek gostoti tekoče kisle smetane. 
Mora pa biti končna masa taka, da so je nadeva na kruhke z vilico, torej NE z žlico - v tem primeru je že pretekoča, ter se vam zna razliti. 
Vedno se jo lahko 'popravi'; pač dodamo sojin jogurt ali nariban sir (+ začimbe oz preveri, ker z dodajanjem lahko ni več enako začinjeno). 

Dodamo začimbe. 



V drugi posodi naribamo sir. 

  

Sir vmešamo v prej ponarejeno 'kislo smetano'. 

  

Na kocke narežemo t.i. Rajko-ta. 
Dodamo k siru. 

  

Premešamo, ter dodamo narezan svež peteršilj. 

  

Vse skupaj premešamo, da se okusi lepo premešajo. 

Narežemo (bel) kruh. (Lahko tudi kakšen dan star - še boljše. ) 
Lahko pa damo tudi na toaste, a meni na njem to ni to. Stvar okusa pač. 😖

Maso nadevamo, najbolje kar z žlico, na posamezne kose kruha. 

  

Damo pečt v pečico na 170st C /spodnje grelo & zgoraj ventilacija - dokler ne vidimo, da se naredi 'skorjica' oz hrustljavo zapeče. (Cca 15 , 20 min, a svetujem, da se gleda. Sama NIKOLI ne gledam na uro. ) 

Postrežemo še toplo. 
Navdušeni boste, vam povem! 😋

 

DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u



Hvala za tvojo podporo. 💥

Komentarji

Priljubljene objave