NJAMSI SMOOTHIE Z BROKOLIJEM

Smoothijev sem se bala, če priznam. Zakaj? Hja, zaradi okusa, seveda. In, ker mi nikoli nista šla skupaj sadje in zelenjava. Še posebno ne sveža.  
Kombinacija tega me je celo odbijala. Ni šlo skupaj z neko mojo logiko.

Pa vendar. Vedno sem bila vedoželjna, rada sem eksperientirala in zadevo poskušala na sebi. Karkoli pač. 😇

In očitno je prišel čas, da se lotim smootijev. Blender imam že nekaj let, a smoothijev nisem nikoli delala.
... ne dolgo nazaj se mi je kolegica čudila, ko sem ji povedala, da jih sploh ne prakticiram. 
Očitno sem pričela razmišljat v tej smeri, saj sem se spomnila 'starih časov' - enega obdobja, ko sva s partnerejm redno delala bananin shake. Še z mixerjem. 😀 In ne dolgo nazaj smo ga vrgli stran - iz kleti, kjer je doživel svoj bridki konec. 😏

Tokratni smoohie je moj drugi, ki sem se ga lotila. 
Prvi je bil sadni (BOROVNIČEV), ki mi je uspel odličnega okusa (in čudovite purple barve 💜), kateri mi je dal zagon in pogum, da se lotim naslednjega - z zelenjavo. 😱
Moj večni strah. A vemo kako stojijo stvari. Največjih strahov se je potrebno lotit, da jih premagamo. To je edino kar šteje. 🙉
In ker imam nek prirojen okus oz smisel, da ga v pravih razmerjih 'ujamem', kot tudi, da se zadev vedno rada lotim sama, brez pomoči, po svojem lastnem notranjem občutku in (trenutni) inspiraciji - ne gledam kaj/kako/koliko dajo/delajo drugi. Če bi gledala druge, menim, da bi izgubila 'sebe'. 

Tokratni smoothie je zelene barve. Glede na to, da nimam profi fotoaparata, žal na slikah zelena ne pride do izraza, a zagotavljam, če se ga lotiš doma - boš deležen te čudovito lepe 'življenja polne' barve. Čudovita je v živo.
Zapisujem sestavine, ki sem jih dala v blender. 
Žal edino ne vem koliko - v teži, sem dala brokolija, a obljubim, da dopišem takoj, ko ga stehtam saj bom ta smoothie še delala in vem koliko ga je bilo v posodici shranjenega od včeraj, ko sem naredila brokolijevo kremno juho. Del tistega brokolija sem načrtno spravila v posodico za današnji smoothie. 😊

Torej; 

večji 'cvet' svežega brokolija (za veliko pest + steblo)
2 slivi
1 jabolko
1 banano
1 veliko žlico ovsenih kosmičev
1 veliko žlico mandljev (predhodno popečenih)
2 dcl vode

 
 
Vse skupaj damo v zmogljiv blender in zblendamo na 90' (sama sem premalo na le 60' in je padel en nezblendan brokoli 😅 )

Prelijemo v steklen kozarec in takoj popijemo. 😋


DOBER TEK! 💚

       Lahko mi slediš na Instagram-u. 
       Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u



       Hvala za tvojo podporo. 💥

Komentarji

Priljubljene objave