SMOOTHIE BOROVNIČEV


Ljubim barve. 
In ta smoothie je čudovite barve. 



Želela pa sem ga tudi odličnega okusa. Tokrat sem improvizirala in uspel mi je res odličen okus. 

Navadno se bojim, da mi okus na koncu ne bo všeč, a z današnjim nisem usekala mimo. Nasprotno, uspel mi je božanski, zato sem ga zapisala. 

Sestavin nisem merila ko sem se ga lotila, a nek približek je. 

Bistveno pri njem mi je tudi, da nisem uporabila nobenega sladkorja zato sem šla na ziher varianto z banano, ki je dala potrebno sladkobo. 😉
Izpadlo je odlično. 



Uporabila sem; 

1/2 cup borovnic 
1,5 banani
2 slivi
nekaj mandljev (predhodno popečenih)
2 veliki žlici ovsenih kosmičev
1 malo žličko pšenične trave v prahu
cimet
2 dcl vode, ter čisto na koncu blendanja 
1/2 male žličke chia semen

Zblendamo 60'

Prelijemo v steklen kozarček, dodamo lahko stepeno (rastlinsko) smetano, ter posujemo z nekaj borovnicami. 
Sama tokrat smetane nisem dodala, saj se ji trenutno izogibam. 

DOBER TEK! 💚

       Lahko mi slediš na Instagram-u. 
       Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u


       Hvala za tvojo podporo. 💥
  

Komentarji

Priljubljene objave