BIOWAY na 13. OTROŠKEM BAZARju , GOSPODARSKO RAZSTAVIŠČE, LJ.

Na mladih svet stoji, velikokrat slišimo.
Prav zato smo se tudi letos udeležili sejma na Gospodarskem razstavišču; 13. Otroškega bazarja, kjer smo s svojim razstavno-prodajnim prostorom seznanjali najmlajše z bio domačo čajno mešanico BRONHIN
®, BIO VITKO® (primerna tudi za nosečnice), kot s certificirano vegansko hrano, ki ne vsebuje ne mleka, ne jajc, je brez GSO, brez konzervanskov. 

Vsi vemo, da kar se kot mlad naučiš, to kot odrasel počneš. 
Mladi starši, kot bodoči starši, se tega vedno bolj zavedate, ste osveščeni in k temu strmite. 
Zelo me veseli, da otroci namesto sokov pijejo vodo in/ali (nesladkan) čaj. 

Lepo je poklepetati z obiskovalci, se skupaj nasmejati, podružiti z ostalimi razstavljalci, kot stkati nove vezi, poslovne priložnosti, združiti interese. 
To je, približati noremu ritmu današnjega dne, košček narave, košček zdravja. 
Osebno mi je slednje najbližje, kajti tempo današnjega dne nas bo dobesedno požrl. Ljudje, ko zbolijo, pričnejo ceniti zdravje. Tudi sama sem bila takšna še nedolgo nazaj. 

V veliko veselje mi je bilo vas spoznati, ponovno srečati, kot na novo spoznati. 

Veliko smo se smejali in saj veste, smeh je pol zdravja. 😊 Zgodilo se je celo, da so nam tekle solze - v potokih. Še posebno, ko nas je obiskal klovn Žare, ter maskota Vzajemko.
Trenutki kot taki nikoli ne bodo pozabljeni. In prav je tako. Edino kar res šteje v življenju je naš čas; kako in s kom ga preživimo, ter spomini. Odnos v življenju je vse. 

Vesela sem tudi, da nas je vedno več, ki se vsega tega zavedamo. Obiskovalci ste potrdili zavest o zdravem načinu življenja. Slednjega tudi vedno več ljudi išče.
Po drugi strani je čedalje več raznih bolezni, alergij - še posebno med mladimi, kar me žalosti, seveda. Preseneča pa nič več.
Sama sem med vami.
A, ko se spremeni življenjski slog, način prehranjevanja, ko pričnemo gledati na to kaj uživamo, kaj dajemo v usta, se začno stvari premikati v pravo smer. K izboljšanju. In to me veseli. Vedno več vas išče opcijo spremembe.
Rekla bom le - dobrodošli!

Se vidimo naslednje leto. Rada vas imam.

Tanja


  

  

    
   


Lokacije nakupa: 
TRZIN - v IC v piramidi, PEKARNA PEČJAK, Trgovina Trzin, Blatnica 1, 1236 TRZIN
ČRNUČE - UKA, C. Ceneta Štuparja 2 a, 1231 LJ.-ČRNUČE
ŠKOFLJICA - PEKARNA PEČJAK, Trgovina Škofljica, Dolenjska cesta 442, 1291 ŠKOFLJICA
ŠENČUR - v OPC, PEKARNA PEČJAK, Trgovina Šenčur, OPC Šenčur A12, 4208 ŠENČUR
LJUBLJANA - LEKARNA BROD Ljubljana, Tacenska cesta 120, 1000 LJUBLJANA

Komentarji

Priljubljene objave