'MESO' iz jajčevca / BURGER




Preprosto, enostavno, fascinantno in drugače. 

Delala prvič, ter zagotovo ne zadnjič. Zadeva je nadvse tudi praktična, saj 'višek' lahko preprosto shranimo v steklen kozarec, ter porabimo naslednji dan, dva. 

Za 'meso' iz jajčevcev sem prvič izvedela v eni izmed skupin, preko videa. Priprava mi je bila preprosta. V bistvo se še največ čaka, zato sem vmes naredila še veganske filane paprike, a o teh drugič. :) 

Za pripravo potrebujemo jajčevce, ki jih prvo operemo, seveda, nato pa z vilico našpikamo. 
Potrebujemo še začimbe, ter BBQ omako. 

 
Na pekaču, ki ne sprijema (oz položimo peki papir), damo v vnaprej segreto pečico na 200°C , nato zmanjšamo na 180°C , pečemo jajčevce 20 minut oz za toliko časa, ko vidimo, da se koža jajčevca zgrbanči - vidno na spodnji sliki.  
Sama sem pekla dlje, ker sem imela dva zelo velika jajčevca. 


  
Jajčevce preložimo v posodo, ki jo pokrijemo, da jajčevci 'zašvicajo'; približno za 10-15 min oz dokler ni enostavno odstraniti z njih 'kožo'. Dobljeno sredico jajčevca natrgamo na trakove, ki jih naložimo na pekač. 
           

Pripravimo mešanico začimb: 
kumino, chili, česen v prahu/kosmičih, papriko, dimljeno papriko, kajenski poper, rjavi sladkor, sol in poper, ter dobro zmešajte. 
Sama sem slednje naredila v terilniku. 😉 

Pri začimbah velja opomniti, da lahko uporabite tudi druge začimbe. Sama npr ne maram kumine in bom slednjo naslednjič izpustila, dala manj čilija, ter dodala bom sojino omako. 

Z začimbno mešanico dobro natrimo trakove jajčevca. Sama sem to storila kar z rokami. 
  
Pečemo 45-50 min dokler se trakovi jajčevca ne pričnejo izsuševati. Temperaturo pečice nastavimo na 120°C, ter jajčevce/trakove premešamo z BBQ omako. Pečemo 15 min ali več - dokler se BBQ omaka ne vpije. 
Sama sem naredila domačo BBQ, ker je tako enostavno. Lahko pa se jo kupi, seveda. 
Domača zdrži 3 tedne. 
             
Dobljeno 'meso' jajčevcev naložimo v predhodno popečeno lepinjo, dodamo razne dodatke kot so; ajvar, majoneza, senf, čebula, paradižnik, solata... po želji in... DOBER TEK! 

 
DOBER TEK! 💚

       Lahko mi slediš na Instagram-u. 
       Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u


       Hvala za tvojo podporo. 💥

Komentarji

Priljubljene objave