Sočen brezglutenski kolač z jabolki

Kot vedno me navdušijo preproste, enostavne in hitre priprave. Še posebno mi je všeč, da so zadeve sočne. In ta kolač vse to nedvomno je. 
Dopušča tudi možnost 'igranja', nadgradnje, torej ga lahko še kaj po svoje priredimo. 


Zelo, in to res zelo, mi je všeč uporaba prosa. Namreč, nisem ravno navdušenec slednjega, a v tem receptu je top!
Sem ga pa zmlela - tik pred uporabo.

Uporabila sem bio proseno kašo, ki sem jo kupila v zero waste trgovini Rifuzl

Torej, kolač je brezglutenski.
Vsem, ki želite ali iščete brezglutenski sočen kolač, iz srca priporočam da ga naredite. Naravnost navdušeni boste! 
Sama sem ga naredila prvič in danes že naročila novo zalogo prosa, da ga naredim ponovno. Takoj, ko bo možno, dodam nove fotografije, saj nisem slikala vseh korakov. (Žal nisem bila prepričana ali bo dobro in ali bom sploh objavila.)

Potrebujemo;
300g prosene kaše, ki jo zmeljemo (lahko kar v kavnem el. mlinčku) 
2 veliki žlici nezmlete prosene kaše
5 dcl kokosovega 'mleka'/napitka (uporabila sem domače narejeno mleko - recept TU ) ali vodo
0,5 dcl oljčnega olja
100g mandljev, ki jih zmeljemo
4-6 jabolk (uporabila sem 4 velika), ki jih naribamo na ribežen (na male utore)
4 velike žlice sladkorja
1 vanili sladkor
cimet (po okusu)
200ml ovsene smetane za kuhanje (kupila v dm-u, cena; 0,99€)
2 temni čokoladi (kupila v Spar-u, cena; 0,45€/kom)
40g rastlinske margarine (uporabila sem Omegol - dobi se v vseh večjih trgovinah kot so; Spar, Interspar, TUS, Mercator..)

Sama bom naslednjič dodala še bourbonsko vanilijo. 


Zadeve se lotimo; 

1. Zmeljemo proso, nato še mandlje. 

2. Pečico segrejemo na 200°C zgornje-spodnje grelo.

3. Jabolka olupimo in naribamo. 
4. Po jabolkih posujemo cimet po okusu, dodamo sladkor, vanili sladkor, polovico zmletih mandljev in premešamo. 



5. Dodamo zmleto proseno moko, kokosov napitek ali vodo, oljčno olje, ter premešamo. Dodamo 2 veliki žlici prosene kaše.

6. Pekač naoljimo ali damo peki papir. 
7. Dobljeno maso vlijemo v pekač in pečemo 40-50min na 200°C (program spodnje-zgornje grelo). 

Ko dobimo lepo pečeno skorjico je pečeno. Preverimo lahko tudi z zobotrebcem. 

8. V ovseni smetani raztopimo temno čokolado, ki smo ji dodali maslo. Po še vročem kolaču na debelo prelijemo stopljeno čokolado. (Jaz sem jo dala premalo, tudi druge manjše količine kot sem zgoraj napisala.)
9. Po stopljeni čokoladi potresemo še preostalo polovico zmletih mandljev, ter lahko dodamo še - če imamo, mandljeve lističe. 
(Lahko pa mandlje izpustimo ali uporabimo lešnike, makedamijo, ... karkoli drugega. Tudi sadje lahko damo drugo. Kolač dopušča mnogo možnosti. Poskusite in dajte domišljiji svojo pot. 
Osebno mi je je šel poleg tudi kokos.) 

10. Postavimo na hladno, ter počakamo, da se ohladi. Postrežemo. 

Naj zaupam, da je naslednji dan še boljši. Predvsem pa je izredno sočno! 
Otroka sta tudi zmazala. Ne en, dva in celo tri kose naenkrat! :D 


DOBER TEK! 💚

       Lahko mi slediš na Instagram-u. 
       Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u


       Hvala za tvojo podporo. 💥



Komentarji

Priljubljene objave