BUČKINA OMAKA

Enostavna in okusna omaka je narejena mimgrede. Uporaba je vsestranska saj gre lahko za samostojno jed s testeninami ali jo uporabimo kot prilogo. 

V naši družini jo imamo najreje s testeninami - svedri, ker se tako lepo vpije vanje. 
Odlična pa je tudi z rižem. 


Za 4 osebe potrebujemo: 

2-3 zelene bučke
1 rumeno srednje veliko čebulo
strok česna
rastlinsko ovseno smetano za kuhanje (dobite v dm-u (***slika) in tudi drugod)
Zelenjavno jušno osnovo (*spodaj slika)
malo oljčnega olja
začimbe: sol, kajenski in črni poper, česen v prahu, rdečo sladko papriko, kurkumo, origano, majaron, malenkost timijina in muškatni orešček
OPCIJSKO ; kvasni kosmiči - na **sliki spodaj

 *Jušna osnova, ki jo uporabljam

 **Kvasni kosmiči

  ***Ovsena rastlinska smetana iz dm-a


Priprava: 

Bučke prerežemo po dolgem na pol, ter na četrtine. 
Čebulo sesekljamo. 

V ponev vlijemo malo oljčnega olja - da pokrije dno. 

Ko je olje vroče stresemo čebulo, ter malenkost podušimo. Cca 2-3min, nato takoj dodamo narezane bučke, ter mešamo. 

Želja je, da se razpustijo, zato lahko dodamo malo soli in mešamo.
V kolikor med mešanjem zmanjka tekočine dodamo malenkost vode. Bučke jo drugače same spustijo. 

Ko spustijo vodo (ali ko jo dodamo) in so bučke že precej mehke/razpuščene - dodamo zelenjavno jušno osnovo. Sama dodam malo več kot pol 'srčka'. 

Mešamo, da se jušna osnova lepo zlije, ter se okusi prepojijo. 
Če je potrebno še dodamo vodo in mešamo. 

Ko so bučke mehke/razpuščene vzamemo tlačilko za krompir, ter stlačimo bučke. Ne toliko kot krompir, temveč pustimo kakšno tudi manj stlačeno. (Glej spodnjo sliko.)


Dodamo ovseno smetano za kuhanje, ter začinimo po okusu. 

Sedaj, torej na koncu, lahko dodamo tudi kvasne kosmiče, ki dajo omaki sirast okus, ter jo tudi nekoliko zgostijo. 
Ali pa jih na koncu potresemo po jedi. 



DOBRO JE VEDETI  💪  😍Kvasni kosmiči so prijetnega okusa in aromatični. 
Kvas je deaktiviran in ne vsebuje aktivnih kvasovk. V procesu sušenja so vse biološke sestavine ohranjene. Že ena jedilna žlica kvasnih kosmičev zagotovi dnevno potrebo po vitaminu B1.
Poleg okusa podarijo jedem veliko vsebnost balastnih snovi. Primerni so za začinjanje jedi z manj soli ali za zgoščevanje pikantnih jedi, omak ali se potresejo po solati.

Kvasne kosmiče posujemo po jedeh, ali jih dodamo na koncu v jed, saj, da ohranimo vsebnost snovi in vitaminov, jih ne smemo kuhati.



DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u



Hvala za tvojo podporo. 💥

Priljubljene objave